Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

SiEmKs aLe FaZeRsKa dYsKa.GrAlIsMy W BeRkA I TaNcZyŁaM Z MoIm mIsIeM zGaDnIjCiE jAkIm:p. SzKoDa zE TyLkO 2 gOdZiNkI Do 19:00 SzKoDa zE NiE WiEcEj :( BuBu oKi KonCzE pOzDrO pApS :P

bobasiek : :

wredna kirejczyk:[:[:[!!!!!!!!!1 Komentarze (2)
06. stycznia 2004 17:39:00
linkologia.pl spis.pl

SiEmKs PoRaZ CzWaRtY HeHe.DzIsIaJ DoStAłAm 1 i  5 Z ReLi Za 2 tEsTy jeden ByŁ dO 14 PuNkTóW I TyLe uZySKaŁaM W pIeRwSzYm.A w dRuGiM ByłO TeZ Do 14 AlE TyLkO UzYsKaŁaM 7 I DlAtEGo dOsTaŁaM 1 hehe OkI KoNcZe pApS pOzDrO FONT>

bobasiek : :

NuDy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Komentarze (1)
05. stycznia 2004 14:08:00
linkologia.pl spis.pl

SiEmKs AlE NuDa w Ql nOrMaLnIe dZiSiAj bYł SpRaWdZiAn Z hIsTy bArDzIo TrUdNy.Ja jUz nIeChCe dO ByDy cHoDzIc TaM JeSt oKrOpNiE I NuDnO BuEbUe I tRzEbA SiE UcZyC Ja jUz dŁUzEj nIe wYtRzYmaM ChCe mIeC 20 LaT I jUz sIe nIe UcZyC hEhE.OkI KoNcZe pApS POzDrO DlA WSzYsTkIcH KTóRzY oDwIeDzAJa TeGo bLoGaSkA sEsEsE pApS

bobasiek : :

KaTaStRoFa Komentarze (0)
04. stycznia 2004 12:16:00
linkologia.pl spis.pl

SiEmKs JuTrO Do sZkOły nIeMa nIc GoRszEgO.TeRaZ bEdZiE TyLkO NaUkA jEjCiUk Ja cHcE wAkAcJi seSEseSEseSEse HeHe OkI kOnCZe poZdRo DlA mOiCh MiSi HeHe seSEseSEseSEse!!!!

bobasiek : :

PiErWsZa nOtA Komentarze (0)
03. stycznia 2004 23:23:00
linkologia.pl spis.pl

SiEmKs ZiOmY!!MaM NaDzIeJe zE mOj BlOg BeDzIe wAm sIe pOdObaC hEhE!!NaRaZiE JeSzCzE Go dOprAwIaM hEhe!!

bobasiek : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

siatka | pomoc | sarina | weird-valley | celka | Mailing